Hilde Kristin Stokke
Orgnr.: 986 160 345
Adresse: Hindaråkervegen 12, 4262 Avaldsnes
Kontakt: post@tilhanoghenne.no
Kjøp fra tilhanoghenne.no
Når du fullfører et kjøp fra tilhanoghenne.no, vil den endelige sluttsummen alltid bli vist ved utsjekk. Alle prisene i nettbutikken til pngvn er i norske KR, og inkludert mva. Varene blir sendt via posten med sporing innen 48-timer (2 virkedager) etter bestilling.
Vi tar også forbehold ved feilpriset varer. Dersom en vare eller tjeneste er feilpriset vil vi informere kunde om dette, og starte en kanselleringsprosess. Ved kansellering av ordre vil kjøpssummen bli returnert til kjøper innen 4 virkedager. Vi står fritt til å kansellere enhver ordre.
Du kan betale via VIPPS. Husk å skriv riktig nummer i utsjekk.
En annen betalingsmåte er via ditt bankkort/kredittkort. Denne tjenesten er levert av KLARNA.
Demo eller utstillingsvarer er varer som har blitt brukt til bilde-tagning eller utstilling. Disse kan også ha blitt vasket og avvik på disse varene kan forekomme. Derav den rabatterte prisen.
Angrerett
Vi håper selvfølgelig at varen du har mottatt fra tilhanoghenne.no faller i god smak. Vi forholder oss alltid til angrerettloven, derfor må varen være sendt til oss innen 14 dager etter du fikk den. Den må være i samme stand som da du mottok varen. Du må selv betale returporto, og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.
Mangel med varen/produktet – Reklamasjon og rettigheter
– Levering: Dersom en vare ikke blir levert innen avtalt tid kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning fra selgeren. Tilhanoghenne.no tar forbehold om at erstatning ikke gjelder dersom forsinkelsen skyldes hindring utenfor selgers kontroll som ikke med rimelighet kunne blitt tatt i betraktning på avtaletiden, unngått, eller overvunnet følgene av.
– Produktet/varen: Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.
Hvis du ønsker å reklamere et kjøp eller en vare, vennligst send følgende informasjon til: post@tilhanoghenne.no
- Ordrenummer
- Kundenavn
- E – post adresse som kjøpet ble registrert på
- Fortell om feilen, og legg gjerne ved et bilde.
- Navnet på produktet/produktene du ønsker å reklamere
Konfliktløsning
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600.
Din sikkerhet
Vi har sikkerhetsløsning på nettsiden vår. Dette vil i grunn si at passord, kredittkortnummer og lignende er privat når denne informasjonen sendes til dette nettstedet. Dette gjør at du trygt kan handle hos oss uten at din informasjon blir stjålet.
Dette kan vi gjøre
Vi tar forbehold om feil/mangler ved nettsiden, og tar oss rettigheten til å kansellere ordre dersom det skulle være behov for dette. Ved forhåndsbetaling av kansellert ordre vil vi ALLTID refundere betalt beløp. Kansellert ordre kan være at vi ikke har riktig størrelse på lager, skrivefeil i prisen eller lignende.